ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЄКТУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ

Автор(и)

  • M. PIDDIACHYI

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292669

Ключові слова:

STEM-освіта, ключові діяльності, продуктивна діяльність, психологічний досвід, свідомість, соціально-трудовий розвиток, технології

Анотація

Обгрунтовано перспективність соціально-трудового розвитку учнів  засобом STEM-освіти у гармонізації психологічної сфери та формуванні здатності до продуктивної взаємодії. Запропонований алгоритм сприятиме формуванню свідомості на новому рівні розвитку, що обумовлено уміннями до самоаналізу і нагромадженням багатогранного психологічного досвіду.

Посилання

Bekh, I. D. (2020). Mizhvikovi peretvorennia i tsinnisni hradatsii osobystosti, shcho zrostaie [Inter-age transformations and value gradations of the growing personality]. Metodyst [Methodist], 11/12, 64-77 [in Ukrainian].

Bykov, V. Yu., Lytvynenko, S. H., & Luhovyi, V. I. (Eds.). (2019). Teoretyko-metodolohichni zasady informatyzatsii osvity ta praktychna realizatsiia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v osvitnii sferi Ukrainy [Theoretical and methodological principles of informatization of education and practical implementation of information and communication technologies in the educational sphere of Ukraine]: monohrafiia. Kyiv: Komprynt [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (2012). Pedahohichni zakony, zakonomirnosti, pryntsypy. Suchasne tlumachennia [Pedagogical laws, regularities, principles. Modern interpretation]. Rivne: Volynski oberehy [in Ukrainian].

Piddiachyi, V. M. (2016). Metodyka samorozvytku anhlomovnoi kompetentnosti maibutnoho pedahoha v konteksti yevropeiskykh oriientyriv [The method of self-development of the future teacher's English language competence in the context of European guidelines]. Molod i rynok [Youth and the market], 10 (141), 65-69. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/706073/ [in Ukrainian].

Piddiachyi, V. M. (2019). Psykholohichni umovy formuvannia hromadianskoi kompetentnosti maibutnikh pedahohiv [Psychological conditions of formation of civic competence of future teachers]. Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy [Adult education: theory, experience, perspectives], 1 (15), 77-86. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/718177/ [in Ukrainian].

Piddiachyi, M. I. (2011). Sotsialno-profesiina oriientatsiia uchniv yak napriam u pidruchnykotvorenni [Socio-professional orientation of students as a direction in textbook creation]. Problemy suchasnoho pidruchnyka [Problems of the modern textbook], 11, 80-89. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/5143/ [in Ukrainian].

Piddiachyi, M. I. (2018). Sotsialno-profesiinyi rozvytok starshoklasnykiv: pratsia yak osnova zhyttiediialnosti ta postupu [Social and professional development of high school students: work as the basis of life and progress]. In Tekhnolohii intehratsii zmistu osvity [Technologies of integration of educational content]: zb. nauk. prats Vseukr. kruhloho stolu (No. 10, pp. 98-108). Poltava. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/711857/ [in Ukrainian].

Piddiachyi, M. I. (2015). Navchalno-vykhovnyi komplekt starshoklasnykiv: sotsialno-profesiina oriientatsiia [Educational set of high school students: socio-professional orientation]. Problemy suchasnoho pidruchnyka [Problems of the modern textbook], 15, 141-149. Retrieved from https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=en&user=PZvfSOUAAAAJ&citation_for_view=PZvfSOUAAAAJ:Zph67rFs4hoC [in Ukrainian].

Piddiachyi, M. I. (2020). Kliuchovi kompetentnosti starshoklasnykiv: orhanizatsiia zdorovoho sposobu zhyttia [Key competencies of high school students: organization of a healthy lifestyle]. NPU imeni M. P. Drahomanova [NPU named after M. P. Drahomanov], 3 (123), 315-319. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/719944/ [in Ukrainian].

Piddiachyi, M. I. (2019). Sutnist formuvannia kompetentnostei starshoklasnykiv [The essence of the formation of competences of high school students]. In O. M. Topuzov, O. M. Horoshkina (Eds.), Realizatsiia kompetentnisnoho oriientovanoho navchannia v osviti [Implementation of competency-based learning in education]: zb. nauk. prats za materialamy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 269-272). Kyiv: Ped. dumka. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/718737/ [in Ukrainian].

Samodryn, A. P. (Ed.). (2023). Noosfera Vernadskoho, suchasna osvita i nauka [Vernadsky's noosphere, modern education and science]: kolektyvna monohrafiia (Vol. 3). Kyiv; Kremenchuk: NOVABUK. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/736477/ [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2015). Suhelostolohichna pryroda psykholohichnoho dosvidu osobystosti [Sugelostological nature of the psychological experience of the individual]. Psykholohiia i osobystist [Psychology and personality], 1 (7), 10-28 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-08

Номер

Розділ

Статті