ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА СТУДЕНТІВ-ЮРИСТІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292681Ключові слова:
змішане навчання, майбутні юристи, студенти, фахова передвища освіта, самостійна робота, пошуково-дослідницька робота, дидактичні умовиАнотація
У статті схарактеризовано етапи організації та реалізації пошуково-дослідницької роботи студентів-юристів, котрі забезпечують їх рух від одного рівня до іншого: пропедевтичний, початково-методологічний, дослідницько-практичний етап. Визначено дидактичні умови організації пошуково-дослідницької роботи студентів-юристів у фахових коледжах під час змішаного навчання: створення в коледжі студентських наукових товариств чи наукових гуртків (проблемних груп); активізація самостійної пошуково-дослідницької роботи за допомогою циклу інтерактивних лекцій «Юрист-науковець»; впровадження елементів творчості під час практичних занять з юридичних дисциплін; залучення студентів до вебінарів Ліга:Закон.
Посилання
Braslavska, O. V., & Makarevych, I. M. (2018). Aktyvizatsiia poshukovo-doslidnytskoi diialnosti studentiv yak element rozvytku yikh kompetentnosti [Activation of research activities of students as an element of development of their competence]. Naukovi zapysky ekolohichnoi laboratorii UDPU [Scientific notes of the ecological laboratory of UDPU], 21, 146-149 [in Ukrainian].
Chornovol-Tkachenko, O. O. (2009). Naukovo-doslidnytska diialnist studentiv u VNZ Ukrainy: zmist ta zavdannia [Scientific research activity of students in universities of Ukraine: content and tasks]. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu im. V.N. Karazina. №866. Romano-hermanska filolohiia. Metodyka vykladannia inozemnykh mov [Bulletin of Kharkiv National University named after V.N. Karazina. #866. Romano-Germanic philology. Methods of teaching foreign languages], 59. Retrieved from http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4930 [in Ukrainian].
Kononets, N. V. (2021). Model zmishanoho navchannia (Flex Model Blended Learning) u pidhotovtsi mahistrantiv osvitnoi prohramy «Pedahohika vyshchoi shkoly» [Flex Model Blended Learning in the preparation of master's students of the educational program "Pedagogy of the Higher School"]. In Svitovi vyklyky suchasnii osviti [Global challenges to modern education]: materialy Pershoi Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Is. 1, p. 1, pp. 18-22). Uman [in Ukrainian].
Kononets, N. V., Khomutovska, T. S., & Sotnyk, V. V. (2019). Pravovyi portal Ukrainy «LIHA:ZAKON» u pidhotovtsi maibutnikh yurystiv [The legal portal of Ukraine "LIGA:LAW" in the training of future lawyers]. In Resursno-oriientovane navchannia v «3D»: dostupnist, dialoh, dynamika [Resource-oriented learning in "3D": accessibility, dialogue, dynamics]: materialy III Vseukr.nauk.-prakt. Internet-konf. (pp. 399-404). Poltava: KUEP PDAA [in Ukrainian].
Kononets, N., Ilchenko, O., Zhamardiy, V., Shkola, O., Broslavska, H., Kolhan, O., Padalka, R., & Kolgan, T. (2021). Software tools for creating electronic educational resources in the resource-based learning process. Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT, 12 (3), 165-175.
Kononets, N., Zhamardiy, V., Nestulya, S., Denysenko, Ye., Ostashova, V.,& Sokil, А. (2022). Didactic Conditions For The Formation Of The Readiness Of Future Lawyers For Professional Activity During Blended Learning. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 13 (5), 380-391.
Onipko, V. (2013). Orhanizatsiia doslidnytsko-poshukovoi diialnosti maibutnikh uchyteliv pryrodnychykh dystsyplin u pidhotovtsi do profesiinoi diialnosti u profilnii shkoli [Organization of research and research activities of future teachers of natural sciences in preparation for professional activities in a specialized school]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skills], 11, 246-250 [in Ukrainian].
Proshkin, V. V., Hlushak, O. M., & Mazur, N. P. (2018). Orhanizatsiia naukovo-doslidnoi roboty studentiv humanitarnykh spetsialnostei zasobamy khmaro oriientovanykh tekhnolohii [Organization of scientific and research work of students of humanitarian specialties by means of cloud-oriented technologies]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 63, 1, 186-200 [in Ukrainian].
Sobkova, V. V., & Sobkova, K. B. (2021). Udoskonalennia naukovo-doslidnoi roboty maibutnikh yurystiv [Improving the research work of future lawyers]. In Suchasne pravo v epokhu sotsialnykh zmin [Modern law in the era of social changes]: materialy XI Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Vol. 1, pp. 48-50). Ternopil: Vektor [in Ukrainian].
Sokil, A., Nestulia, O., Nestulia, S., & Kononets, N. (2022). Model formuvannia hotovnosti maibutnikh yurystiv do profesiinoi diialnosti pid chas zmishanoho navchannia u fakhovykh koledzhakh [A model of formation of the readiness of future lawyers for professional activity during mixed education in professional colleges]. Vyshcha shkola [High school], 3/4, 106-118 [in Ukrainian].
Yanovskyi, A. O. (2009). Zmist poshukovo-doslidnoi diialnosti [Content of research activities]. Naukovi zapysky. Pedahohichni nauky [Proceedings. Pedagogical sciences], 83, 234-238 [in Ukrainian].
Yanchenko, P. V. (2019). Pedahohichni umovy formuvannia pravovoi kultury maibutnikh yurystiv (eksperymentalna perevirka) [Pedagogical conditions for the formation of the legal culture of future lawyers (experimental verification)]. Ridna shkola [Native school], 1, 45-52 [in Ukrainian].