ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «СІМЕЙНЕ І СУСПІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ У ЗАРУБІЖНИХ ДЕРЖАВАХ»

Автор(и)

  • О. ГНІЗДІЛОВА
  • В. КОВАЛЬ

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.309936

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутній вихователь, активні форми організації освітнього процесу, інтерактивні засоби навчання, самостійна робота

Анотація

У статті презентовано досвід викладання студентам дошкільного профілю навчальної дисципліни «Сімейне і суспільне виховання дошкільників у зарубіжних державах».

Посилання

Hnizdilova, O. A. (2016). «Porivnialna doshkilna pedahohika» u systemi profesiinoi pidhotovky maibutnoho vykhovatelia [“Comparative Preschool Pedagogy” in the system of professional training of the future teacher]. In Scientific horizons-2016. Pedagogical sciences: materials of the XII International scientific and practical conference (pp. 68-70). Sheffield [in Ukrainian].

Hnizdilova, O. A. (2016). Porivnialna doshkilna pedahohika yakinterdystsyplinarna haluz naukovoho znannia [Comparative preschool pedagogy as an interdisciplinary branch of scientific knowledge.]. In V. M. Labunets (Ed.), Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka [Pedagogical Education: Theory and Practice]: zb. nauk. pr. (Is. 21, p. 2, pp. 173-179). Kamianets-Podilskyi [in Ukrainian].

Hnizdilova, O. A., & Koval, V. M. (2024). Simeine i suspilne vykhovannia doshkilnykiv u zarubizhnykh derzhavakh [Family and social education of preschoolers in foreign countries]: robocha prohrama navchalnoi dystsypliny dlia studentiv spetsialnosti 012 Doshkilna osvita. Poltava: PNPU imeni V.H. Korolenka [in Ukrainian].

Gnizdilova, Elena. (2016). Comparative preschool pedagogy as an interdisciplinary branch of science. In Marija Chepil, Anna Marta Zukowska, Oresta Karpenko (Eds.), In the Sphere of Education and Artistic Work (pp. 11-17). Drohobych: Publishing department of Drohobych State Pedagogical Ivan Franko University [in English].

Karpenko, N. (2010). Profesiino-pedahohichna pidhotovka fakhivtsiv doshkilnoi osvity v universytetakh Shvetsii [Professional and pedagogical training of preschool education specialists in Swedish universities]. (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Karpenko, O. (2022). Pidhotovka vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity v Avstrii [Training of preschool teachers in Austria]. Perspektyvy ta innovatsii nauky. Pedahohika. Psykholohiia. Medytsyna [Perspectives and Innovations of Science. Pedagogy. Psychology. Medicine], 9 (14), 139-148 [in Ukrainian].

Lashchykhina, V. P. (2009). Rozvytok systemy pidhotovky pedahohichnykh kadriv u Frantsii (druha polovyna XX – pochatok XXI st.) [Development of the system of training of pedagogical personnel in France (second half of the 20 th – beginning of the 21 st century)]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Melnyk, N. I. (2016). Profesiina pidhotovka doshkilnykh pedahohiv u krainakh Zakhidnoi Yevropy: teoriia i praktyka [Professional training of preschool teachers in the countries of Western Europe: theory and practice]: monohrafiia. Uman: FOP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Mkrtichian, O. A. (2021). Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv do patriotychnoho vykhovannia doshkilnykiv v Ukraini ta Kytai [Preparation of future educators for patriotic education of preschoolers in Ukraine and China]. In Professional Education: Methodology, Theory and Technologies =Profesiina osvita: metodolohiia, teoriia ta tekhnolohii: zb. nauk. pr. (Is. 14, pp. 217-232). Pereiaslav [in Ukrainian].

Oliinyk, M. I. (2015). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv doshkilnoi osvity v krainakh Skhidnoi Yevropy [Training of future specialists in preschool education in the countries of Eastern Europe]: monohrafiia. Chernivtsi: Rodovid [in Ukrainian].

Sulyma, O. V. (2015). Profesiina pidhotovka vykhovateliv doshkilnykh zakladiv u systemi vyshchoi osvity Federatyvnoi Respubliky Nimechchyny [Professional training of preschool teachers in the higher education system of the Federal Republic of Germany]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Zdanevych, L. (2013). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv haluzi doshkilnoi osvity do profesiinoi diialnosti v krainakh Zakhidnoi Yevropy ta aziatsko-tykhookeanskoho rehionu [Peculiarities of training future specialists in the field of preschool education for professional activities in the countries of Western Europe and the Asia-Pacific region]. Pedahohika ta psykholohiia profesiinoi osvity [Pedagogy and Psychology of Professional Education], 4, 253-262 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-20

Як цитувати

ГНІЗДІЛОВА, О., & КОВАЛЬ, В. (2024). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «СІМЕЙНЕ І СУСПІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ У ЗАРУБІЖНИХ ДЕРЖАВАХ». Витоки педагогічної майстерності, (33), 18–25. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.309936

Номер

Розділ

Статті