ВІРТУАЛЬНА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ COIL: РОЗРОБКА КУРСУ ТА ЙОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТАМИ ПНПУ ІМЕНІ В. Г. КОРОЛЕНКА ТА КОПЕНГАГЕНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ (ДАНІЯ)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.309948Ключові слова:
віртуальна академічна мобільність із використанням технологій (COIL), глобальні цілі, студентоцентроване оцінювання, заклад, опитувальник, таксономія БлумаАнотація
У статті проаналізовано студентоцентрований курс COIL, який пройшли студенти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка разом зі здобувачами освіти Копенгагенського університету (KP) впродовж 2023-2024 н. р. Розробники курсу представили етапи впровадження дисципліни й відгуки студентів. Результати засвідчують сприймання курсу в міжнародній спільноті, а також відкритість студентів до процесів інтернаціоналізації та глобалізації.
Посилання
Chang, W., & Shinnar, R. (2022) Developing Management Students’ Cultural Intelligence through Collborative International Online Learning. In Überwimmer, M. Füreder, R. Kwiatek, P. (Eds.), Proceedings Cross-Cultural Business Conference (CCBC) 2022, Düren: Shaker Verlag. Retrieved from https://openscholar.dut.ac.za/bitstream/10321/4167/2/Proceedings_3-8440-8625-0_DOK.PDF#page=32
Guth, S. (2013). The COIL Institute for globally networked learning in humanities. Retrieved from http://coil.suny.edu/sites/default/files/case_study_report.pdf
Marcillo, M., & Desilus, B. (2016). Collaborative online international learning experience in practice opportunities and challenges. Journal of Technology Management & Amp; Innovation, 11(1), 30-35. DOI: https://doi.org/10.4067/S0718-27242016000100005