УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗБАГАЧЕННЯ ДОСВІДУ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.309950Ключові слова:
вдосконалення, досвід, майбутній магістр, педагог, професійно-творча самореалізація, розвиток, технології, управління, формуванняАнотація
У статті розкрито сутність професійно-творчої самореалізації майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук; висвітлено особливості управління процесом збагачення досвіду професійно-творчої самореалізації майбутніх магістрів у закладах вищої освіти; окреслено методи управління процесом збагачення досвіду професійно-творчої самореалізації майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук. Представлено результати пілотного тестування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
Посилання
Drach, I. I. (2000). Rozvytok tvorchykh zdibnostei studentiv – vazhlyva skladova pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv [The development of students' creative abilities is an important component of training future specialists]. In Novi tekhnolohii navchannia [New learning technologies]: nauk.-metod. zb. (Is. 28, pp. 83-90). Kyiv [in Ukrainian].
Kharkivska, A. A. (2012). Teoretychni ta metodychni zasady upravlinnia innovatsiinym rozvytkom vyshchoho navchalnoho pedahohichnoho zakladu [Theoretical and methodical principles of management of innovative development of a higher educational and pedagogical institution]. (PhD diss.). Derzhavnyi zaklad «Luhanskyi natsionalnyi universytet imeni Tarasa Shevchenka». Luhansk [in Ukrainian].
Kremen, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of education]. Kyiv: Yurinkom inter [in Ukrainian].
Kremen, V. (2003). Osvita i nauka Ukrainy: shliakhy modernizatsii: fakty, rozdumy, perspektyvy [Education and science of Ukraine: ways of modernization: facts, reflections, perspectives]. Kyiv: Hramota [in Ukrainian].
Molchaniuk, O. V. (2005). Proektuvannia zasobiv optymizatsii protsesu navchannia z pryrodnychykh dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh I–II rivniv akredytatsii [Designing means of optimizing the learning process in natural sciences in higher educational institutions of the I-II levels of accreditation]. (PhD diss.). Kharkiv. nats. ped. un-t imeni H. S. Skovorody. Kharkiv [in Ukrainian].
Nikolaienko, S. M. (2005). Vyshcha osvita – dzherelo sotsialno-ekonomichnoho i kulturnoho rozvytku suspilstva [Higher education is a source of socio-economic and cultural development of society]. Kyiv: Znanye [in Ukrainian].
Ostapchuk, O. (2007). Profesiinyi samorozvytok i samoproektuvannia v systemi pedahohichnoi osvity [Professional self-development and self-design in the pedagogical education system]. Shliakh osvity [The way of education], 4, 13-18 [in Ukrainian].
Poloz, H. M. (2011). Pedahohichni umovy profesiinoho samorozvytku kursantiv-pilotiv v protsesi vyvchennia aviatsiinoi psykholohii [Pedagogical conditions of professional self-development of cadet pilots in the process of studying aviation psychology]. (PhD diss.). Cherkas. nats. un-t im. B. Khmelnytskoho. Cherkasy [in Ukrainian].
Sysoieva, S. O. (2006). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti [Basics of pedagogical creativity]: pidruchnyk. Kyiv: Milenium [in Ukrainian].
Simonton, D. K. (2000). Creativity: Cognitive, personal, developmental and social aspects. American Psychologist, 55, 1, 151-158.
Taylor, C. W., Sternberg, R., & Tardif, T. (1988). Various approaches to and definions of creativity. The nature of creativity. New York: Cambridge University Press.
Torrance, E. P. (1986). Teaching Creative and Gifted Learners. In M. C. Wittrock (Ed.), Handbook of Research on Teaching (pp. 630-647). New York: Macmillan Press.