МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.15 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ)

Автор(и)

  • М. ДЯЧЕНКО-БОГУН
  • Л. ГОМЛЯ
  • Т. ШКУРА
  • В. РОКОТЯНСЬКА
  • В. ПРОХОРЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.309997

Ключові слова:

інноваційні методи навчання, природничі науки, вищі навчальні заклади, практична спрямованість, проблемне навчання, проектне навчання, практичні вправи

Анотація

Інноваційні методи викладання для студентів спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки), можуть бути корисними, оскільки вони забезпечують більш ефективне засвоєння та розуміння матеріалу. Інноваційні методи викладання мають численні переваги для студентів, які сприяють їхньому активному навчанню та розвитку.  Використання інноваційних методів викладання допомагає студентам розвивати навички та компетенції, які є важливими для успішного функціонування в сучасному світі. Інноваційні методи викладання дозволяють створити стимулююче та ефективне навчальне середовище для студентів, сприяючи їхньому розвитку та успішному засвоєнню знань.

Ця стаття надає корисну інформацію про використання інноваційних методів викладання для студентів спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки). Вона дозволить ознайомитись з різними практичними методиками та їх перевагами, що сприятиме більш ефективному засвоєнню знань та навичок студентами . Крім того, стаття буде корисною для викладачів, які прагнуть розширити свої навчальні можливості та створити більш захопливе та ефективне навчальне середовище в галузі природничих наук та бажають покращити якість своїх дисциплін.

Посилання

Alieksieieva, S. V. (2023). Kliuchovi kompetentnosti serednoi zahalnoi osvity: kompetentnist u haluzi pryrodnychykh nauk [Key competences of secondary general education: competence in the field of natural sciences]. Problemy suchasnoho pidruchnyka [Problems of the modern textbook], 30, 5-11. DOI: doi.org/10.32405/2411-1309-2023-30-5-11 [in Ukrainian].

Diachenko-Bohun, M., Homlia, L., Shkura, T., Rokotianska, V., & Orlovskyi, O. (2023). Mizhdystsyplinarnist yak innovatsiinyi pidkhid pry vykladanni pryrodnychykh nauk [Interdisciplinarity as an innovative approach in teaching natural sciences]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skills], 32, 100-106 [in Ukrainian].

Homlia, L., Diachenko-Bohun, M., Shkura, T., Rokotianska, V., Orlovskyi, O., & Sahaidak, V. (2023). Yakist pidhotovky fakhivtsiv osvitnoi prohramy «Serednia osvita (Pryrodnychi nauky) v Poltavskomu natsionalnomu pedahohichnomu universyteti imeni V. H. Korolenka: problemy ta perspektyvy [The quality of training of specialists of the educational program "Secondary education (Natural sciences) at the Poltava National Pedagogical University named after V. G. Korolenko: problems and prospects]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skills], 32, 39-43 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-20

Як цитувати

ДЯЧЕНКО-БОГУН, М., ГОМЛЯ, Л., ШКУРА, Т., РОКОТЯНСЬКА, В., & ПРОХОРЕНКО, В. (2024). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.15 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ). Витоки педагогічної майстерності, (33), 94–99. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.309997

Номер

Розділ

Статті