ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.310008Ключові слова:
вища освіта, профільна підготовка, методика викладання фахових дисциплін, здобувачі вищої освіти другого магістерського рівня, педагогіка і психологія вищої школи, компетентність, індивідуальний розвитокАнотація
У статті визначено та обґрунтовано основні напрямки та особливості теоретичної та методичної підготовки фахівців другого магістерського рівня у галузі освітніх педагогічних наук з предмету «педагогіка і психологія вищої школи» у контексті якісного оновлення змісту вищої освіти.
Посилання
Batechko, N. H. (2013). Suchasni pidkhody do formuvannia zmistu pidhotovky maibutnikh vykladachiv vyshchoi shkoly v umovakh mahistratury [Modern approaches to the formation of the content of the training of future teachers of the higher school in the conditions of the master's degree]. Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka [Pedagogical process: theory and practice], 4, 5‐19 [in Ukrainian].
Bobrytska, V. (2010). Orhanizatsiino-pedahohichni umovy formuvannia samoosvitnoi kompetentsii maibutnoho vykladacha vyshchoi shkoly v umovakh mahistratury [Organizational and pedagogical conditions for the formation of self-educational competence of a future teacher of a higher school in the conditions of a master's degree]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Pedahohika. Psykholohiia [Pedagogical education: theory and practice. Pedagogy. Psychology], 2, 48-52 [in Ukrainian].
Bratko, M. (2015). Struktura osvitnoho seredovyshcha vyshchoho navchalnoho zakladu [The structure of the educational environment of a higher educational institution]. Naukovi zapysky [Krovohradskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vinnychenka]. Pedahohichni nauky [Scientific Notes [Krovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vinnichenko]. Pedagogical sciences], 135, 67-72. Retrieved from https://core.ac.uk/download/pdf/33687941.pdf [in Ukrainian].
Kravchenko, V. (2017). Teoretychni i metodychni zasady modernizatsii profesiinoi pidhotovky vykladachiv vyshchoi shkoly v umovakh mahistratury [Theoretical and methodical principles of modernization of professional training of higher school teachers in the conditions of the master's degree]. (D diss.). Zaporizhzhia [in Ukrainian].
Kulyk, I. (2021). Pedahohika vyshchoi shkoly ta pedahohichna maisternist vykladacha [Higher school pedagogy and teacher's pedagogical skills]: metodychni rekomendatsii. Ivano-Frankivsk: NAIR [in Ukrainian].
Lebedyk, L. Opys navchalnoi dystsypliny «Pedahohika i psykholohiia vyshchoi shkoly» [Description of the educational discipline "Pedagogy and psychology of the higher school"]. Retrieved from http://surl.li/uakda [in Ukrainian].
Myronchuk, N. Osoblyvosti zmistu pidhotovky maibutnikh vykladachiv vyshchoi shkoly spetsialnosti 011 “Osvitni, pedahohichni nauky” (“Pedahohika vyshchoi shkoly”) v Ukraini [Features of the content of the training of future teachers of the higher school specialty 011 "Educational and pedagogical sciences" ("Pedagogy of the higher school") in Ukraine]. Retrieved from http://surl.li/uakbx [in Ukrainian].
Momot, O. (2016). Pidhotovka maibutnikh vykladachiv vyshchykh navchalnykh zakladiv do pedahohichnoi diialnosti v umovakh mahistratury [Preparation of future teachers of higher educational institutions for pedagogical activities in the conditions of the master's degree]. (PhD diss.). Poltava [in Ukrainian].
Osvitno-profesiina prohrama «Pozashkilna osvita» druhoho (mahisterskoho) rivnia vyshchoi osvity za spetsialnistiu 011 Osvitni, pedahohichni nauky haluzi znan 01 Osvita/Pedahohika [Educational and professional program "Out-of-school education" of the second (master's) level of higher education in the specialty 011 Educational, pedagogical sciences of the field of knowledge 01 Education/Pedagogy]. (2023). Retrieved from http://surl.li/uakce [in Ukrainian]
Pekhota, O. (Ed.). (2001). Osvitni tekhnolohii [Educational technologies]: navch.-metod. posib. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].
Vitvytska, S. (2016). Teoretychni i metodychni zasady pedahohichnoi pidhotovky mahistriv v umovakh stupenevoi osvity [Theoretical and methodical principles of pedagogical training of masters in the conditions of graduate education]. In O. A. Dubaseniuk (Ed.), Akmedosiahnennia naukovtsiv Zhytomyrskoi naukovopedahohichnoi shkoly [Accomplishments of scientists of the Zhytomyr Scientific and Pedagogical School]: monohrafiia (pp. 302-347). Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].
Vynohradova, V., & Yurchenko, V. (2020). Psykholohiia vyshchoi osvity: teoretychni ta praktychni aspekty [Psychology of higher education: theoretical and practical aspects]: navch. posib. Kyiv: Lira-K [in Ukrainian].