СУЧАСНИЙ СТАН ІНТЕГРАЦІЇ ІКТ В САМОСТІЙНУ НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ю. КУЛІМОВА

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.310059

Ключові слова:

вчитель початкової школи, інформаційно-комунікаційні технології, Нова українська школа, професійно-педагогічна підготовка, самостійна навчальна діяльність

Анотація

Автор досліджує особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою оптимізації самостійної навчальної активності студентів. Автором проаналізовано провідні психолого-педагогічні дослідження впливу ІКТ на особистість  майбутніх учителів початкових класів, які належать до покоління Z («зумери»). У статті наведено результати онлайн опитування студентів бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта». Автором окреслено структуру самостійної навчальної роботи майбутніх учителів початкових класів засобами ІКТ, яку складають мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний та рефлексивно-процесуальний компоненти. В ході науково-педагогічного експерименту було використано низку онлайн інструментів: Zoom, Google Chat, Google Forms, Google Meet, Miro, Quizlet, iMindMap, Viber, Telegram, Learningapps, Canva, Easel.ly, Wordle, Mahara, Digication, Pathbrite, Seesaw, Draw.io та ін.

Посилання

Bugra, A. V., & Konoval, O. A. (2014). Metodyka samostinoi roboty studentiv [Methodology of students' independent work] : navchalno-metodychnyj posibnyk. Kryvyi Rig: KPI DVNZ «KNU» [in Ukrainian].

Chernigivska, N. S. (2004). Samoosvita studentiv v umovax modul`nogo navchannya [Students’ self-education in conditions of modular training]. In Problema osobystosti v suchasnii nautsi: rezultaty ta perspektyvy doslidzhen [The problem of personality in modern science: results and prospects of research]: materialy Mizhnar. konf. molodykh uchenykh (pp. 216-218). Kyiv [in Ukrainian].

Grynova, M. V., & Stryzhak, S. V. (2005). Rol samostinoi roboty v naukovo-metodychni pidgotovci maibutnix uchyteliv pryrodnychyh dyscyplin [The role of independent work in the scientific and methodological training of future teachers of natural sciences]. In Samostijna robota studentiv v strukturi suchasnoyi osvity [Independent work of students in the structure of modern education] (pp. 145-149). Poltava [in Ukrainian].

Homich, L. O. (2018). Ideyi V. O. Suhomlynskogo u zmisti pidgotovky vchytelya novoyi ukrayinskoyi shkoly [The ideas of V. O. Sukhomlynskyi in the content of teacher training of the new Ukrainian school]. Naukovi zapysky [Scientific records], 171, 163-171 [in Ukrainian].

Litvinchuk, S. B. (2012). Suchasni pidxody do organizaciyi samostinoi roboty studentiv u vyshhi shkoli [Modern approaches to the organization of independent work of students in higher education]. Naukovi praci Chornomorskogo derzhavnogo universytetu imeni Petra Mogyly [Scientific works of the Black Sea State University named after Petro Mohyla], 199, 187, 65-69 [in Ukrainian].

Malyxin, O. V. (2009). Organizaciya samostinoyi navchalnoi diyalnosti studentiv vyshhyh pedagogichnyh navch. zakladiv: teoretyko-metodologichnyj aspekt [Organization the independent educational activities of students of higher pedagogical educational institutions: theoretical and methodological aspect]: monografіa. Kryvyi Rig: Vydavnychyj dim [in Ukrainian].

Shymko, I. M. (2003). Dydaktychni umovy organizaciyi samostinoi navchalnoi roboty studentiv vyshhyh navchalnyh zakladiv [Didactic conditions for the organization of independent educational student's work of higher educational institutions]. (PhD diss.). Kryvyi Rig [in Ukrainian].

Velychko, S. P., & Nelipovych, V. V. (2009). Рoyednannya suchasnyh naukovyh dosyagnen ta IKT dlya navchalnogo seredovyshha u procesi pidgotovky vchyteliv fizyky [The combination of modern scientific achievements and ICT for the educational environment in the process of training physics teachers]. Naukovi zapysky [Scientific records], 82, 1, 3-7 [in Ukrainian].

Velychko, S. P., & Slobodyanyk, O. V. (2009). Suchasni innovacini texnologii v organizacii samostinoi roboty studentiv [Modern innovative technologies in the organization of students' independent work]. Nasha shkola [Оur school], 6, 4-7 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-20

Як цитувати

КУЛІМОВА, Ю. (2024). СУЧАСНИЙ СТАН ІНТЕГРАЦІЇ ІКТ В САМОСТІЙНУ НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Витоки педагогічної майстерності, (33), 143–147. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.33.310059

Номер

Розділ

Статті