ПРАКТИКА В СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ПНПУ ІМЕНІ В.Г.КОРОЛЕНКА

Автор(и)

  • В. ЗАІКА
  • Л. КУТОРЖЕВСЬКА
  • М. МЕЛЬНИЧУК

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.34.317997

Ключові слова:

заклад вищої освіти, здобувач, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, другий (магістерський) рівень вищої освіти, навчання, форми організації навчання, теоретична підготовка, практична підготовка, види практик, навчальна практика, виробнича практика, база практики, завдання практики, звітна документація

Анотація

Стаття присвячена аналізу ролі та значенню практичної підготовки для студентів, які навчаються на факультеті психології та соціальної роботи ПНПУ імені В.Г. Короленка. Автори розглядають практику як невід'ємну складову професійного становлення майбутніх фахівців, що сприяє розвитку професійних навичок, формуванню етичних норм та глибшому розумінню специфіки майбутньої діяльності. У статті акцентується увага на структурі, особливостях організації та методах практичного навчання, що використовуються в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка. Також підкреслюється важливість практичного досвіду для адаптації студентів до сучасних вимог ринку праці та вирішення психологічних та соціальних проблем у професійній сфері.

Посилання

Aleksiuk, A. M. (1983). Metody navchannia i metody uchinnia [Teaching methods and learning methods]. Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].

Druhanova, O., & Boiarska-Khomenko, A. (2024). Polipshennia yakosti praktychnoi pidhotovky zdobuvacha vyshchoi osvity yak aktualna naukovo-praktychna problema [Improving the quality of practical training of higher education applicants as a relevant scientific and practical problem]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal [Ukrainian pedagogical Journal], 3, 99-107. DOI: https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-99-107 [in Ukrainian].

Druhanova, O. M., & Nalyvaiko, O. O. (2023). Shliakhy formuvannia zdatnosti do samoorhanizatsii y samovdoskonalennia yak osnovy uspishnoi navchalnoi ta podalshoi profesiinoi diialnosti suchasnoho zdobuvacha vyshchoi osvity [Ways of forming the ability to self-organize and self-improve as the basis for successful educational and further professional activities of a modern higher education student]. Osvitolohichnyi dyskurs [Educational discourse], 3(42). DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.312 [in Ukrainian].

Druhanova, O. M., Bilyk, V. M., & Zelenska, L. D. (2022). Aktualni pytannia orhanizatsii naukovo-pedahohichnoi praktyky u protsesi pidhotovky zdobuvacha druhoho (mahisterskoho) rivnia vyshchoi osvity za spetsialnistiu 011 osvitni, pedahohichni nauky [Current issues of organizing scientific and pedagogical practice in the process of preparing an applicant for the second (master's) level of higher education in the specialty 011 educational, pedagogical sciences]. Teoriia ta metodyka navchannia ta vykhovannia [Theory and methodology of teaching and education], 52, 70-84. DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2022.52.07 [in Ukrainian].

Fitsula, M. M. (2010). Pedahohika vyshchoi shkoly [Higher education pedagogy]: navch. posib. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv [in Ukrainian].

Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Higher education pedagogy]: navch. posib. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Polozhennia pro orhanizatsiiu ta provedennia praktyk studentiv Poltavskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni V. H. Korolenka [Regulations on the organization and conduct of internships for students of Poltava National Pedagogical University named after V. G. Korolenko]. (2022). Poltava: PNPU imeni V. H. Korolenka.

Praktychna pidhotovka zdobuvachiv vyshchoi osvity v umovakh voiennoho stanu [Practical training of higher education applicants under martial law]: materialy mizhfakultetskoho navchalno-metodychnoho seminaru. (2022). Ternopil: Vektor.

Sydorenko, V., Kulishov, V., Torba, N., & Farkhshatova, O. (2022). Innovatsiini pidkhody do orhanizatsii vydiv praktyk zdobuvachiv vyshchoi osvity u Bilotserkivskomu instytuti neperervnoi profesiinoi osvity [Innovative approaches to organizing types of internships for higher education students at the Bila Tserkva Institute of Continuing Professional Education]: analitychnyi ohliad. Bila Tserkva: BINPO DZVO «UMO» NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

Sydorenko, V. V., Kulishov, V. S., & Torba, N. H. (2023). Innovatsiini pidkhody do orhanizatsii vydiv praktyk zdobuvachiv vyshchoi osvity v period voiennoho stanu [Innovative approaches to organizing internships for higher education students during martial law]. Visnyk Natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy [Bulletin of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine], 5 (1), 1-15. DOI: https://doi.org/10.37472/v.naes.2023.5110 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Як цитувати

ЗАІКА, В., КУТОРЖЕВСЬКА, Л., & МЕЛЬНИЧУК, М. (2024). ПРАКТИКА В СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ПНПУ ІМЕНІ В.Г.КОРОЛЕНКА. Витоки педагогічної майстерності, (34), 81–87. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.34.317997

Номер

Розділ

Статті