ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ EMI ЯК ОСВІТНЬОГО ПІДХОДУ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ ТА УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.34.318087Ключові слова:
Англійська середня інструкція (EMI), педагогічні виклики, англійська мова, активне навчання, освітні технології, культурний контекстАнотація
Курси та тренінги безперервного професійного розвитку (CPD) є важливими для вчителів, які хочуть покращити свої знання, навички та навички протягом своєї кар’єри. Сучасні підходи до викладання предметів іноземною мовою, зокрема англійською, стикаються з рядом проблем. Це дослідження має на меті порівняти та розробити підходи, які використовують викладачі середньої англійської мови (EMI) у Великобританії та Україні. У цих європейських країнах EMI розглядається як ключовий елемент інтернаціоналізації вищої освіти. Однак викладання навчальних предметів англійською важко, особливо для тих, для кого вона не є рідною. Результати дослідження передбачають використання методу Active Learning при впровадженні моделі EMI у Великій Британії та Україні.
Посилання
Bortnyk, S. B. (2019). Anhliiska yak mova vykladannia: vyklyky y osoblyvosti roboty vykladachiv [English as the language of teaching: challenges and features of teachers' work]. Vcheni zapysky TNU imeni VI Vernadskoho. Filolohiia. Social communications [Scientific notes of TNU named after V. I. Vernadskyi. Philology. Social communications], 30 (69), 3, 96-101. DOI: https://doi.org/10.32838/2663-6069/2019.3-1/18 [in Ukrainian].
Chien, Mei-Ying, Hwa, Dong, & Valck, Martin. (2020). A Study of the Difficulties and Instructional Support Related to Spoken Interaction in an EMI Course for Higher Education Students. Journal of Educational Research and Practice. Retrieved from https://scholarworks.waldenu.edu/jerap/vol10/iss1/9
Ellison, M. (2021). Understanding the Affective for Effective EMI in Higher Education. In Developing and Evaluating Quality Bilingual Practices in Higher Education. Published by Multilingual Matters. Retrieved from https://www.degruyter.com/document/doi/10.21832/9781788923705-012/pdf?licenseType=restricted
Kaniuk, O. S., & Dido, N. D. (2023). Vyklyky ta innovatsii: intehratsiia anhliiskoi movy z akademichnymy predetamy [Challenges and innovations: integration of english with academic subjects]. Innovatsiina pedahohika [Innovative pedagogy], 67, 175-179. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/67.1.38 [in Ukrainian].
Mann, S., & Webb, K. (2022). Continuing Professional Development: Key Themes in Supporting the Development of Professional Practice. Research-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. Retrieved from https://eric.ed.gov/?id=ED624321
McMillan Dorothy, J., McConnell, Barbara, & O'Sullivan, H. (2014). Continuing professional development – why bother? Perceptions and motivations of teachers in Ireland. Stranmillis University College; Trinity College, Dublin.
Pan, Jack KH., & Thomas, Nathan. (2020). English medium instruction: teachers' challenges and coping strategies. ELT journal. Retrieved from https://academic.oup.com/eltj/article/74/3/2475867583
Perry, E., Halliday, J., Higgson, J., & Patel, S. (2022). Meeting the challenge of providing high-quality continuing professional development for teachers: the Wellcome CPD Challenge Pilot Delivery Report. Project Report. Retrieved from https://shura.shu.ac.uk/29804/
Vorobiienko, P., & Kuznietsova, H. (2024). Osoblyvosti vykladannia anhliiskoi movy na tekhnichnykh fakultetakh u suchasnykh umovakh [Features of teaching english at technical faculties in modern conditions]. Science and education, 2, 12-18. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2024-2-2 [in Ukrainian].
Wenli, Tsou, & Shin-Mei, Kao. (2017). English as a Medium of Instruction in Higher Education. Chapter “Overview of EMI Development” Springer. Retrieved from https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-10-4645-2