ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕНЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • О. ШУМСЬКИЙ
  • О. ШУМСЬКА

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.34.318144

Ключові слова:

молодші школярі, іноземна мова, автентичні пісенні матеріали, іншомовні знання та вміння, мовленнєва діяльність, вікові особливості, психічні процеси

Анотація

У роботі розкрито дидактичний потенціал автентичних пісенних матеріалів, обґрунтовано їх переваги і окреслено можливості їх використання на початковому етапі навчання іноземних мов у ЗЗСО. Доведено, що пісенні матеріали є дієвим допоміжним засобом навчання і методично виправданим доповненням традиційного навчального матеріалу, що сприяє підвищенню ефективності вивчення іноземної мови. Схарактеризовано принципи відбору іншомовного пісенного матеріалу та наведено приклади форм роботи та навчальних завдань, спрямованих на набуття молодшими школярами іншомовних знань та формування у них іншомовних навичок.

Посилання

Eken, K. (2009). Ideas for using songs classroom. English Teaching Forum, 34, 1, 46-47.

Griffee, D. (2018). Songs and music techniques in foreign and second language classrooms. Cross Currents, 15, 1, 23-35.

Houston, D. (2012). Music and language: The case for music in linguistic curricula and research. Berlin: Akademikerverlag.

Korol, S. (2022). Dydaktychnyi potentsial avtentychnykh materialiv dlia formuvannia inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentnosti na zaniattiakh z inozemnoi movy [Didactic potential of authentic materials for forming foreign language communicative competence at foreign language classes]. Naukovi zapysky Tsentralnoukrainskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. Volodymyra Vynnychenka. Pedahohichni nauky [Scientific Notes of Volodymyr Vinnichenko Central Ukrainian State Pedagogical University. Pedagogical sciences], 207, 163-167 [in Ukrainian].

Ku´snierek, А. (2016). The role of music and songs in teaching World Scientific News, 1, 43, 1-55.

Leliukh-Stepanchuk, O. (2018). Osoblyvosti emotsiinoho rozvytku ditei molodshoho shkilnoho viku [Peculiarities of emotional development of children of primary school age]. Teoriia i praktyka suchasnoi psykholohii [Theory and Practice of Modern Psychology], 2, 140-144 [in Ukrainian].

Mishedchenko, V. V. (2020). Znachennia ta osoblyvosti movnoi i muzychnoi intonatsii [Meaning and features of speech and musical intonation]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of Creative Personality Formation in Higher and Secondary Schools], 68, 1, 99-103 [in Ukrainian].

Nechai, S. (2012). Muzyka rozvyvaie, vykhovuie, ozdorovliuie [Music develops, educates, heals]: navch.-metod. posib. Kyiv: Svitoch [in Ukrainian].

Saricoban, A., & Metin, E. (2000). Songs, verse and games for teaching grammar. The Internet TESL Journal, 6, 10, 1-7.

Speh, A. J., & Ahramjian, S. D. (2011). Teaching without a common language: Synchronicities between the pedagogies of music and second language acquisition. Bulletin of the Transilvania University of Bra, 4, 53, 77-82.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Як цитувати

ШУМСЬКИЙ, О., & ШУМСЬКА, О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕНЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Витоки педагогічної майстерності, (34), 244–248. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2024.34.318144

Номер

Розділ

Статті