ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2025.36.339446Ключові слова:
ігрові технології, ігрові методи, вікторини, кросворди, загадки, успішність учнів, уроки біологіїАнотація
У статті розглядається питання використання ігрових методів навчання у закладах середньої освіти, їх значення у процесі вивчення навчального матеріалу на уроках біології. Застосування ігрових методів з використанням, зокрема вікторин, кросвордів і загадок, є одним із перспективних напрямів інтенсифікації навчання біології, активізує пізнавальну діяльність учнів, розвиває творче мислення, сприяє формуванню комунікативних навичок та вміння працювати в команді, підвищує інтерес до навчального матеріалу, що в результаті сприяє підвищенню успішності учнів.
Посилання
Shcherban, P. (2014). Zastosuvannia ihrovykh tekhnolohii v osviti: istoriia i perspektyvy [The use of gaming technologies in education: history and prospects]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skill], 13, 286-291 [in Ukrainian].
Tkachenko, O. (2015). Heimifikatsiia osvity: formalnyi i neformalnyi prostir [Gamification of education: formal and informal space]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk [Current issues in the humanities], 11, 32-38 [in Ukrainian].