ІГРОТРЕНІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ

Автор(и)

  • Г. МИХАЙЛЕНКО
  • Л. КОНОНЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2025.36.339450

Ключові слова:

ігротренінг, ігропрактика, емоційний інтелект, сталий розвиток, менеджмент особистісних якостей, резильєнтність, резистентність, легкі навички (soft skills)

Анотація

У статті обґрунтована доцільність вибору ігротренінгу як ефективної форми взаємодії в освітньому процесі. Наведені результати апробації авторського ігротренінгу «Вибух почуттів», здійснено їх якісний і кількісний аналіз стосовно впливу ігропрактики на розвиток / оптимізацію емоційного інтелекту, комунікативних та колаборативних умінь, креативності та гнучкості мислення, стресостійкості та адаптивності. У фокусі наукової значущості робота має теоретичне й прикладне значення в умовах сучасних викликів, оскільки окреслює нові обрії взаємодії між психоемоційною практикою, ігровими формами та концепцією сталого розвитку. Фактично в статті моделюється готовий інструмент для адаптації переселенців, профілактики міграційної травми, соціальної реабілітації та реінтеграції, розвитку лідерства й емоційного інтелекту в освітній та соціальній сферах, формування програм з просування цілей сталого розвитку (SDGs) через навчальні формати, що передбачають емоційне включення. Окреслені перспективи подальших досліджень, до прикладу: розробка циклу ігротренінгів, спрямованих на різні стадії формування стійкого «Я», а також вміщення окреслених практику в освітні та соціокультурні програми для молоді, працівників закладів вищої, передвищої та середньої освіти, тренінгових центрів та ін.

Посилання

Akademiya, Hry. (2025). Game Practitioner: The Art of Conducting Games and Development Through Play. Retrieved from https://bizgame.top/korporativnyiy-blog-uk/igropraktyk-mystecztvo-provedennya-igor-i-rozvytok-cherez-gru/

Google Forms. (n.d.). Survey responses. Retrieved from https://docs.google.com/forms/d/1V7iA2xW85oIYtguU7L7SVkTWSZRsfEZS5sRQo3cjs7o/edit#responses

Hjelle, Larry, & Ziegler, Daniel / translated by S. Melenevskaya and D. Viktorova. (2006). Personality Theories: Basic Provisions, Research, and Application. Kyiv: PSYLIB Retrieved from https://psylib.org.ua/books/hjelz01/txt20.htm

Shevchenko, I. A., Shelever, O. V., & Markova, V. V. (2024). Enhancing students’ soft skills as a pillar for successful professional activities. Theory of Learning, (72), 269-272.

United Nations Development Programme. Sustainable Development Goals (SDGs). Retrieved from https://www.undp.org/sustainable-development-goals

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-18

Як цитувати

МИХАЙЛЕНКО , Г., & КОНОНЕНКО , Л. (2025). ІГРОТРЕНІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ. Витоки педагогічної майстерності, (36), 150–158. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2025.36.339450

Номер

Розділ

Статті